מעצבת פנים בתל אביב


אנשים רבים שעוברים לבית חדש או אפילו שמעוניינים לרענן את מקום מגוריהם פונים אל מעצבי פנים אשר ביכולתם לסייע להם לבנות ולתכנן את בית חלומותיהם.

עיצוב הבית תלוי במגוון גורמים ובין היתר איזור המגורים והסביבה בו ממוקם יהוו גורם מכריע בעיצוב הבית. לכל אזור יש את המאפיינים שלו ואורח החיים המאפיין את אותו אזור,

לכן תהליך עיצוב פנים על ידי מעצבת פנים בתל אביב למשל, מתחיל בפגישת היכרות ואפיון ראשוני של צרכי ורצונות הלקוח. ישנם אלמנטים שחשוב לשים לב אליהם ולהתייחס אליהם נכון בתוכנית העבודה כדי לעצב דירות ובתים המתאימים לתושבי העיר ולאורח חייהם האורבני והמודרני.

פרויקטים נבחרים - בתל אביב והסביבה

תל אביב – בירת האדריכלות ועיצוב הפנים של ישראל

תל אביב היא ככל הנראה בין הערים המסוגננות ארכיטקטונית בישראל ויש שיטענו שאף בעולם. סגנון הבאוהאוס שמעטר בניינים רבים במרכז העיר באזור המכונה "לב העיר", מגדלי הזכוכית הצצים כפטריות שלאחר הגשם לאורך צירי התנועה הראשיים כדוגמת דרך בגין, עבודות הרכבת הקלה שמשנות את פני העיר מן הקצה אל הקצה – כל הגורמים האלו הופכים את תל אביב למקום מרתק שעומד בפני מהפכה תכנונית ומושך אליו תושבים פוטנציאליים רבים המעוניינים להקים בית או לרכוש דירה בעיר.

ולכך נדרשת מומחית של ממש לנושא – ליז זומר – מעצבת פנים מומלצת בעלת ניסיון עשיר וגישה אורבנית וידידותית לדייר, המותאמת לצרכי הלקוחות ולאופייה של העיר.

אולי תופתעו לקרוא, אבל כל מי שבונה בית, עסק או משרד בעיר הלבנה נזקק לשירותיה של מעצבת פנים בתל אביב. למעשה, מדובר בהכרח ולא במותרות כי רק למעצבת פנים ישנן האפשרות והיכולת ליצור את השינוי הנדרש, כלומר בשינוי צבעי החלל, אביזרי נוי ואמצעים דקורטיביים שהיא בוחרת תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח. כלומר, חובה לכל מי שרוצה להגשים חלום של הרמוניה עיצובית בקלי קלות וללא כאבי ראש ועיכובים מיותרים.

אתגרים בתהליך עיצוב פנים בתל אביב

כמו כל מקצוע בעידן הדיגיטלי, כך גם עיצוב פנים עובר מטמורפוזה של ממש בימים אלו: אם בעבר מעצב פנים היה אחראי על דברים מסוימים, כיום מצפים ממנו הלקוחות להרבה יותר. כך, למשל, נדרש מעצב הפנים בתל אביב לספק יותר שירותים, להשקיע יותר בבחירת החומרים, פריטי הריהוט והדקורציה, וכן לייעץ ללקוח, ללוות אותו ולהיות אפקטיבי ומקצועי מכל הבחינות – החל משלב פגישת ההיכרות עם הלקוח ועד מסירת המפתח לבית החדש והמעוצב למשעי.

לעבוד כמעצבת פנים בעיר חיה ומשתנה באופן תדיר כמו תל אביב דורש ערנות מקסימלית והישארות עם "היד על הדופק" על הטרנדים החדשניים ביותר בתחום, מודעות לכך שהעיר כולה למעשה בעיצומו של הליך התחדשות עירונית, הווי אומר שכמעט בכל רחוב מתקיים שיפוץ כלשהו – ברחוב עצמו או בבניינים לאורכו ולרוחבו.

ליז זומר מעצבת פנים בתל אביב, מתמחה שנים ארוכות בעיצוב פנים הממוקד בלעדית לתל אביב, ואף לאחרונה עיצבה דירת יוקרה בת 5 חדרים בצפון תל אביב בשימת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, ותוכננה בסגנון מודרני וחדשני בשילוב מגוון רחב של חומרים וטקסטורות.

אמליץ לרכוש ספות לסלון קטן עם רגליות קטנות וכמעט בלתי נראות היוצרות תחושה של ריחוף ואווירה קלילה יותר בחדר המגורים. בנוסף, כדאי להתמקד בפריטי ריהוט פונקציונליים כדי לחסוך מקום ולשמור על סדר וארגון בחלל הקטן.

מומחיות וניסיון עשיר

תהליך העבודה המתאים לעיצוב דירה או בית פרטי בתל אביב דורש הקפדה על שימוש בחומרים איכותיים ועמידים – מרבית הבניינים במרכז העיר נבנו לפני עשרות שנים כך שייתכן והמעוניינים לבנות שם את בית חלומותיהם יצטרכו קודם כל לעבור את המשוכה של שיפוץ הדירה ראשית כל. נדרש תכנון מתאים למבנה ולצרכי הדיירים. כדאי לבחור לשם כך אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בתחומם על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.

חשוב להבין כי ההבדל העיקרי בין עיצוב דירה ובית פרטי הוא תהליך העבודה ועלות התכנית לעיצוב פנים של הנכס. ישנם הבדלים נוספים בין שני התחומים מאחר ובעיצוב בית פרטי יש היבטים אדריכליים והנדסיים ובהתאם לכך מעצב הפנים חייב לרדת לרזולוציות עמוקות יותר. תהליך העבודה על עיצוב פנים לדירה לרוב קצר יותר בהשוואה לזמן הנדרש לעצב בית פרטי, לכן העלות זולה יותר וניתן לסיים את הפרויקט בתוך שבועות ספורים.

מעצבת פנים בתל אביב כדוגמת ליז זומר נדרש להציג תכנית עיצוב פנים לדירה בבית משותף ולרוב מתמקד בשינוי העיצוב בחללים הקיימים. בניגוד לאחרים, ליז מתמקדת בעיצוב מחדש של המטבח, בבחירת רהיטים המתאימים לאורח החיים של דיירי הבית, בבחירת גוונים המתאימים הרמונית לעיצוב הרצוי ולאווירה שמעוניינים להשיג בין ארבעת הקירות הללו, והיא מסייעת ללקוח לבחור אריחי קרמיקה וריצוף, משטחי עבודה למטבח, ארונות רהיטים, פריטי נוי לגינה או למרפסת ועוד.

ליז זומר היא מעצבת פנים בתל אביב מקצועית ומנוסה שאתם צריכים על מנת שתוכלו לבנות את בית חלומותיכם בעיר הלבנה.

ליז זומר מעצבת פנים מומלצת בתל אביב

לתיאום פגישת היכרות ללא התחייבות

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA של Google מדיניות פרטיות וגם תנאי השימוש חלים.