עיצוב פנים מודרני

עיצוב פנים מודרני לא חייב להיות קר ומנוכר. על ידי בחירה נכונה של צבעים וחומרים, עיצוב מודרני יכול ליצור חלל חם ומזמין.
עיצוב פנים מודרני מייצר סביבת מגורים או עבודה מתוחכמת, מלוטשת ונקייה. כל כמה שסגנון מודרני פשוט, הוא מלא אתגרים; כדי להגיע לשילוב האופטימלי בין מודרני למזמין, צריך להשקיע זמן ומחשבה בבחירת הצבעים הנכונים והקווים המדויקים.
נאו קלאסי, ארט דקו, פוסט מודרני, נאו ויקטוריאני או עיצוב בית כפרי מודרני – כל אלה הם נגזרות של הסגנון המודרני, וכל אחת מהן מאופיינת אחרת.
בתהליך עיצוב פנים מודרני, נקפיד על בחירה בעיקרון Less is More, נטמיע קווים פשוטים ואלמנטים חדשניים כמו בטון אדריכלי ונסיר 'מהדרך' אלמנטים מיותרים, כדי לאפשר זרימה טבעית וחופשית ממרחב אחד לאחר .

פרויקטים נבחרים לעיצוב פנים מודרני

לעצב את העתיד: אמנות יצירת בית מודרני

עיצוב הבית בקו וסגנון מודרניים הפכו לטרנד פופולארי במיוחד במהלך השנים האחרונות וכיום רבים מבעלי הבתים בוחרים בסגנון עיצוב מודרני על מנת ליצור מראה מודרני ומלוטש לבית שלהם שמתאפיין בקווים נקיים, מינימליסטיים ומתוחכמים. עיצוב פנים מודרני עוסק, בבסיס שלו, בפשטות, נוחות שימוש  וקווים נקיים. עיצוב בית מודרני הינו סגנון מגוון ורב תכליתי, כאשר אפשר ליישמו בכל חלל וחדר בבית, החל מהמטבח, דרך חדר השינה ועד לסלון ואף לחדר הרחצה. במאמר הזה נכיר ונביט מקרוב על עיצוב בית מודרני בסגנון יוקרתי וכיצד ניתן לשלב את הסגנון הזה בביתכם.

מהו עיצוב פנים מודרני?

עיצוב בית מודרני הינו למעשה ייחודי אך פשוט ועל מנת להגיע לעיצוב המושלם, חשוב לבדוק ולוודא שבחרתם את במרקמים ובצבעים הנכונים ושעשיתם שימוש נכון ומדויק בקווים אלגנטיים ונקיים. עיצוב בתים מודרניים הינו תחום רחב שנע בכמה סגנונות עיצוב שונים: נאו קלאסי, ארט דקו, פוסט מודרני, נאו ויקטוריאני, עיצוב בית כפרי מודרני ועוד. במידה ואתם רוצים לעצב את ביתכם בסגנון המודרני, ריכזנו לפניכם את המאפיינים המרכזיים והחשובים שיסייעו בידכם לבצע את המשימה ולהשלים את המלאכה בצורה הטובה ביותר.

עיצוב בקו של אומנות מודרנית

אומנים מודרניים כבר לא בוחרים בתצוגת ריאליזם מסורתית ואידיאליסטית ומעדיפים ליצור אומנות שהינה הבעתית המשלבת צורות מיוחדות וצבעים מרהיבים. לדוגמא, יצירת אומנות מרשימה וגדולה בעלת מסגרת מינימליסטית או כזו ללא מסגרת כלל, שתלויה על הקיר, מהווה דרך מצוינת להכניס לביתכם קו וסגנון עיצוב פנים מודרני. בנוסף, בהחלט ניתן לתלות קבוצות של תמונות שהינן קטנות יותר, אולם רצוי להימנע מיצירה של קיר גלריה עמוס ומלא תמונות שיפגע בעיצוב המינימליסטי המודרני.

אלמנטים מומלצים לעיצוב בית מודרני בסגנון יוקרתי

קירות ניטרליים

אחרי שנים שבהן שלט הסגנון הוויקטוריאני העשיר והמקושט, שהתאפיין בטפטים וציורי קיר, האומנים והמעצבים המודרניים בחרו לעבור לקו פשוט ונקי של קירות ניטרליים, שהינם מרגיעים וחלקים. בסגנון עיצוב בית כפרי מודרני או עיצוב בית מודרני בסגנון יוקרתי, הבחירה הפופולרית היא בגוונים לבנים ואפורים לקירות החיצוניים והפנימיים של הבית.

קווים פשוטים ונקיים

רוב הרעיונות לעיצוב פנים מודרני, נשענים ותבססים על בחירה בקווים פשוטים ונקיים. קווים מאוזנים ומאונכים בעיצוב ובארכיטקטורה המודרנית יבואו לידי ביטוי בעיקר בעיצוב של הרהיטים והדקור בבית. בבתים מודרניים רבים ניתן למצוא שילוב של עמודים גליליים שיוצרים מראה של קווים אנכיים שמציגים שימוש ייחודי ומהפכני בבטון.

מראה נקי, מינימליסטי וקפדני

כאשר בוחרים עיצוב פנים מודרני כדאי לשים לב ולהקדיש תשומת לב לכל חלל וחלק בבית. עצבו וסדרו את הקירות, השיש, הרצפה וכן כל חלק ואזור אחרים בביתכם שנראים לעין. כדאי לזכור שהמנטרה והבחירה המינימליסטית – פחות זה יותר הינה משמעותית וחיונית כאשר אתם מארגנים, מעצבים ומאבזרים את ביתכם המודרני, משום כך, שימו לב והקפידו לבחור ולשמור על מראה וסדר נקי שאינו עומס וזאת במטרה שהעיצוב שבחרתם לא יאבד מהמודרניות והחדשנות שלו.

בחירה בצבעי יסוד

עיצוב בית מודרני מתאפיין בבחירה בצבעי יסוד עזים ולכן, כדאי להוסיף אלמנטים דוגמת שטיח, כורסה  או תמונה – ציור בצבע אדום, כחול או צהוב ביחד עם פרטי ריהוט אחרים בצבעים של לבן, שחור או אפור שיאפשרו, מצד אחד, לצבעים החזקים והבוהקים לבלוט ומצד שני, ישתלבו בצורה מושלמת איתם בחדר.

חלל פתוח

מרחב ושטח פתוח הינו אחד המאפיינים המרכזיים של עיצוב בית מודרני בסגנון יוקרתי. למעשה מדובר בבחירה שנינה, כמעט בגדר חובה כאשר אנו מעצבים בית בסגנון מודרני. מטבח, סלון ופינת אוכל פתוחים, מאפשרים זרימה טובה של אוויר ויוצרים תחושה של חופש, זרימה ומרחב, מה שימנע שימוש בקירות ומבנים שהינם מיותרים בחלל הבית.

דלתות פנים איכותיות ומעוצבות

דלתות הבית מהוות, ברוב המקרים, את הפריט שבו מושקעת פחות מחשבה בעת עיצוב וארגון הבית. עם זאת, מי שבוחר בדלתות פנים שאינן מתאימות, מבין ויודע עד כמה חשוב להקדיש מחשבה ולבחור דלתות פנים מעוצבות בסגנון תואם לקירות, הרהיטים והארונות בבית. מכיוון שדלת ממוקמת בכניסה לכל חלל וחדר, הרי שהיא עשויה לבלוט יתר על המידה או להשתלב בצורה אלגנטית עם המראה הכללי של הבית. בעת בחירה בקו של עיצוב פנים מודרני או מודרני – כפרי בחירה בדלתות פנים העשויות מעץ, הינה נכונה וטובה וניתן להזמין דלתות מעוצבות ואיכותיות במגוון צבעים. כדאי לבחור בצבע דלת שישתלב בצורה טובה עם הקיר שאליה הדלת מחוברת וזאת במטרה להקפיד לשמור על קו עיצוב נקי ומינימליסטי שלא יצור עומס יתר ואי נוחות בעין.

שורה תחתונה

ליז זומר היא מעצבת פנים מוכרת ומוערכת שמתמחה בעיצוב בתים בסגנון מודרני. עם ניסיון עשיר בתחום וראיה מעמיקה בטרנדים העדכניים בעולם העיצוב הפנים, ליז מצליחה לייבא רעיונות מתקדמים ואומץ מושבע לסגנון המודרני. העבודה של ליז זומר מתמקדת בשילוב של חומרים טבעיים וחדשניים, יחד עם גרסאות מודרניות של ציוד וריהוט. היא יודעת ליצור אווירה מרשימה ונעימה בבתים שהיא מעצבת, תוך שמירה על פרטיות ונוחות לתושבי הבית.


בעבודתה, ליז זומר מתמקדת בפרטים הקטנים והחשובים, כמו בחירת צבעים מתאימים, תאורה אופטימלית ואופן השימוש במרחב. היא משלבת אמנות ועיצוב פנים כדי ליצור חוויית מגורים ייחודית שמתאימה לטעמי הלקוחות.

בנוסף לכישורים העיצוביים שלה, ליז זומר גם מתמחה בייעוץ פרטי ללקוחותיה, ומבצעת תכנון ובנייה מאורגנת שמבטיחה שכל פרט ייבוא לידי ביטוי בדרך הטובה ביותר בכל פרויקט. בהיאוש לתעשיית העיצוב הפנים המודרנית, ליז זומר מהווה אישות מובילה ומעשירה את הסצנה העיצובית באופן מרשים.

 

 

לתיאום פגישת היכרות ללא התחייבות

אתר זה מוגן ע"י reCAPTCHA של Google מדיניות פרטיות וגם תנאי השימוש חלים.